YEA… WHY the FCK didn’t we do this again???

Advertisements

6 responses to “YEA… WHY the FCK didn’t we do this again???

  1. Pingback: Twitted by RacheLyn5485

  2. WE DID. each and every one of us. we just didn’t think to record it lol. j/k

    well i know i didn’t ‘cuz i kinda like my boyfriend, and this would’ve totally called for a breakup.

  3. Bwahahaha that was awesome!
    *Screaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

  4. LMAO @ the ending.
    Man i had to turn down my speakers. It was like watching superbowl reactions.
    I LOVE it!

  5. I think I must have looked like the chick whose jaw is on the floor the entire time she’s watching it, and honestly I’m glad I didn’t think to record the moment for posterity! Definitely for the best…

  6. LMFAOOOOOOOOOOO omg…..

    i think my mouth was open the whole time when i first watched it haha

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s